Dagboek

Aantal berichten: 182
Ga naar:

Leuke foto's van afgelopen periode

19 september 2020

1- Je eerste schooldag na de zomervakantie
2- Nieuwe balletkleding gekocht waaronder ook deze leuke schoentjes in Danswinkel in Rotterdam
3- Spelen in de speeltuin met je vriendinnetjes van school ( Kensi, Vera, Emma, Jackie) & natuurlijk Vinn.

Afzwemmen voor diploma B!

28 augustus 2020

In de zomervakantie ben je doorgegaan met zwemlessen zodat je niet weer er tussenuit zou gaan (net zoals in het voorjaar met corona). Je hebt net voor de vakantie je diploma A gehaald dus ging je direct zwemmen bij zwemles B. Na 5 lessen, kreeg je gewoon alweer je briefje dat je mocht afzwemmen!! Dus in 2 maanden tijd 2 keer diplomazwemmen voor jou. Weer mochten alleen papa en mama er bij zijn, moest je een stuk met kleding aan zwemmen, moest je achterover van een boot je laten vallen, verder onder water zwemmen en wat dingetjes hetzelfde als bij A alleen dan langer/verder. Je deed het weer erg goed en wij zijn heel erg trots op jou! Het is een wonder dat je op je 5e al 2 zwemdiploma's in the pocket hebt en wie weet binnenkort je C ook wel. Bij thuiskomst kreeg je nog een cadeautje: Een L.O.L pop en gingen we chinees eten.

Zomervakantie deel 2: Limburg

10 augustus 2020

Nadat we in Noordwijk zijn geweest en tussendoor nog dagjes weg zijn gegaan in de buurt van huis gingen we ook nog 1 week naar de camping in Limburg. Onze eerste ervaring op een camping met jullie. We zaten in een stacaravan met een vlonder dus hadden ook een soort 'tuin'. Binnen was het opzich prima te doen en ruim genoeg. Alleen gingen we precies tijdens de hittegolf. Gelukkig waren we voorbereidt met 2 ventilators.
Op het park waren er verschillende speeltuinen waaronder ook een spingkussen, groot kasteel met glijbanen en klimmogelijkheden, een snackbar, restaurant, supermarkt en zwembad. Doordat het zo druk was en omdat er nog steeds corona heerst, konden we helaas maar 1 keer tijdens deze week naar het zwembad. Wel was dit erg fijn aangezien het daar fris was. Je mocht voor het eerst zwemmen zonder bandjes en wow wat kan je dat al goed zeg! Je ging helemaal los met koprollen, zelf van de glijbaan en was totaal niet bang. Terecht dat jij je zwemdiploma hebt gehaald! Iedere dag gingen we iets leuks doen buiten het park. Zo zijn we blauwe bessen gaan plukken in Blauwebessenland, een erg leuk uitje en je vond het super leuk om je emmer zo vol mogelijk te krijgen. Na afloop spelen in de speeltuin en blauwebessen ijs en limonade gedronken.

We zijn naar kasteeltuinen Arcen geweest. Waar ze prachtige tuinen hadden vol mooie bloemen, fontijnen en je kan het zo gek niet bedenken. Ook hadden ze daar een leuke (en erg lange!) midgetgolfbaan. Dit hebben jullie voor het eerste echt serieus gedaan en dit ging al erg goed zeg! Iedere hole weer een stukje beter. Je was erg gedreven en wilde geen baan overslaan!

We zijn uit eten geweest bij een ABC restaurant. Een groot buffetrestaurant waar jij altijd heel enthousiast van wordt. Ook hebben we een blote voetenpad gelopen in het blotevoetenpark. De hele wandeling zonder schoenen over en door allerlei verschillende materialen en water, gekke en speciale ervaring!

Zomervakantie deel 1: Noordwijk

31 juli 2020

Dit jaar zouden we eigenlijk naar Italie gaan. Maar helaas er is corona en we vonden het toch een te grote gok om te gaan. We bleven dus in Nederland en moesten last minute snel iets verzinnen om te gaan doen.
Eerst gingen we een weekendje weg naar Noordwijk van Vrijdag t/m zondag. Het was erg warm weer waardoor het ook erg druk was in Noordwijk. Wel vonden we het erg leuk om toch nog naar het strand te gaan in de vakantie. We zaten in een hotel met zn viertjes op een kamer. Het was heel heet want we hadden geen airco. Wel ging het slapen super goed en hebben we geen last van elkaar gehad. De eerste dag gingen we naar het strand en 's avonds eten bij een pannenkoeken restaurant. De tweede dag zijn we een kabouterwandeling gaan maken in de omgeving en 's middags een lekkere high tea. De derde dag dat we weer naar huis gingen zijn we nog naar Linnaeushof geweest, een grote speeltuin.

Ondanks dat we niet in het buitenland waren hebben we het wel heel fijn gehad. Vooral in de zee vond je het erg leuk. Je was eerst een beetje bang maar op een gegeven moment kwam je los en sprong je samen met mama over de golven. Je wilde niet meer stoppen en vond het water lekker zout hmmmm!

Avonturenboerderij met Vera

29 juli 2020

Vandaag zijn we met Vera, Nina en hun mama een dagje naar de avondturenboerderij geweest. Een leuk uitje tijdens de start van de zomervakantie. Het was erg mooi weer vandaag. Jullie zijn naar de show van Fien en Teun en de Peppa big show geweest, Verder hebben we bootje gevaren, naar de molen geweest, in de speeltuin, trekker rijden en hebben we patatjes gegeten. Maar het absolute hoogtepunt was toch wel jouw deelname aan de modderrace. Dit was er vorig jaar ook al, maar toen was je nog te jong en wilde je niet. Nu bleef je volhouden dat je wel wilde. We hadden gelukkig al een bikini en handdoek meegenomen zodat je daarna kon douchen. Je ging er als een speer vandoor maar na afloop moest je wel huilen. Het was vies en je had een eng beest gezien in de modder zei je. Ik vind het heel knap van je hoor!